Як нові технології сприяють цифровій трансформації страхового сектору?

Як нові технології сприяють цифровій трансформації страхового сектору?

GlobalData стверджує, що зростаюча зрілість нових технологій, таких як штучний інтелект, біометричні дані, хмара та альтернативна реальність, а також поширення використання даних сприяють цифровій трансформації страхового сектора.

Ця тенденція буде прискорюватися, оскільки зацікавлені сторони будуть більше знати про нові технології.

Нові технології стають все більш важливими для цифровізації страхових послуг, щоб краще управляти ризиками, автоматизувати претензії та покращити досвід клієнтів.

База даних Innovation Explorer Центру розвідки Disruptor GlobalData показує, як нові технології дозволяють автоматизувати декілька процесів у ланцюжках створення вартості страхового сектора.

Хоча ніхто не може точно спрогнозувати, як може виглядати страховий сектор у майбутньому, страховики повинні розумно ставитися до нових технологічних тенденцій. Вони повинні почати формулювати та впроваджувати комплексну стратегію даних, щоб розробити привабливі послуги, генерувати ідею, оптимізувати процеси та знизити витрати.

Ключові розробки включають аналіз біометричних даних, здійснений такими перестраховими компаніями, як SCOR; автоматизовані претензії, наприклад, що використовують платформу CoreLogic Claims Connect; мобільні додатки, такі як TM Care від Tokio Marine; та посередницькі операції з мобільного зв’язку.

Аналітика біометричних даних

Французький гігант перестрахування SCOR надає автоматизований біометричний калькулятор серцево-судинних ризиків на основі ML «Vitae CVR». Алгоритми ML від Vitae, вбудовані в посібник з андеррайтингу SOLEM від SCOR, враховують такі показники ризику, як показник кальцію, окружність талії та фізична активність, що призводить до більш точної оцінки серцево-судинного ризику та кращих цінових рішень.

Автоматизовані претензії

Американський стартап зі страхування житла Openly пропонує автоматизоване рішення для управління претензіями на майно за допомогою платформи CoreLogic Claims Connect. Хмарна платформа надає перевагу клієнтам Openly, таким як незалежні агенти та власники будинків, у режимі реального часу та безпечному доступі до даних претензій та QX. Це допомагає забезпечити узгодженість претензій і підвищити якість зібраних даних.

Мобільні програми

В’єтнамська дочірня компанія Tokio Marine Insurance надає TM Care, страховий додаток для японських компаній, що працюють у В’єтнамі. Додаток використовує штучний інтелект, щоб запропонувати цифрове страхування у В’єтнамі, і його можна розгорнути для співпраці з точковими службами, ринком B2B2C для членів та цільовим маркетингом.

Брокерська компанія Mobile First

Британський страховий стартап Hubb використовує технологію, керовану метаверсією, щоб підвищити залучення клієнтів у віртуальному середовищі. Стартап використовує робочі кімнати Oculus Horizon для створення гібридного робочого середовища, де клієнти можуть взаємодіяти з брокерами, таким чином підтримуючи комфорт клієнта на передньому плані обслуговування клієнтів.

Джерело: forinsurer.com

Поділитися цією публікацією