Оцінка і контроль ризиків під час зараження співробітників COVID-19

Оцінка і контроль ризиків під час зараження співробітників COVID-19

Український офіс компанії IKEA, найбільшого у світі ритейлера меблів і товарів для дому, і “МЕТРО Кеш енд Кері Україна”, що розвиває мережу центрів оптової торгівлі METRO, впровадили процедуру оцінки ризиків і внутрішній алгоритм дій у разі підозри або підтвердження захворювання на COVID-19 у співробітників.

Робота компанії IKEA організована відповідно до внутрішньокорпоративних заходів безпеки, а також відповідно до вимог і вказівок уряду України, повідомили агентству “Інтерфакс-Україна” в прес-службі ритейлера.

“У випадку, якщо серед наших колег хтось захворів на COVID-19, ми дотримуємося процедури, в основі якої – оцінка ризиків і яка складається з декількох етапів. Насамперед за допомогою спеціально розробленого опитувальника ми визначаємо всіх, з ким ця людина контактувала. Контактуючих більше ніж 15 хвилин, навіть якщо колеги були при цьому в масках і дотримувалися соціальної дистанції, просимо пройти ПЛР-тест. Усі, хто контактували з інфікованим, мають залишатися вдома, доки не отримають результатів тестування”, – розповіли в IKEA.

У разі позитивного результату тесту контактного співробітника компанія дотримується тієї самої процедури: заповнення опитувальника, визначення контактів і проведення тестування. При цьому людина має самоізолюватись і дотримуватися плану дій, затвердженого державними, територіальними або місцевими управліннями охорони здоров’я.

До колег, які мають важливі бізнес-відрядження, IKEA застосовує інший підхід: вони мають пройти тестування після прибуття до країни призначення, а також після повернення до України. При цьому такі співробітники забезпечені міжнародним страхуванням, яке покриває всі витрати, пов’язані з COVID-19.

Як повідомили в прес-службі “МЕТРО Кеш енд Кері Україна”, компанія, як великий міжнародний ритейлер, розробила внутрішній алгоритм дій для всіх співробітників, в разі інфікування або підозри на зараження на COVID-19, а також окремий план дій для співробітників, які опинилися в контактній групі. Компанія надає своїм співробітникам медичне страхування, яке передбачає діагностику та лікування COVID-19.

“У разі підтвердження захворювання співробітник залишається на самоізоляції чи на лікарняному на весь період хвороби. Вся його контактна група також відправляється на самоізоляцію і робить ПЛР-тест коштом компанії в рамках страхування. Якщо співробітник виявився в контактній групі свого сімейного кола, він також залишається на самоізоляції. ПЛР-тест такому співробітнику роблять коштом компанії після отримання інформації про те, що член сім’ї, який проживає зі співробітником, одужав”, – пояснили в прес-службі.

При цьому компанія оплачує і лікарняний, і самоізоляцію всім співробітникам без винятків і в повному обсязі.

“Ба більше, компанія додатково своїм коштом робить такий тест для контролю всіх ризиків. Співробітник повертається до роботи тільки за негативного результату. Якщо тест позитивний, співробітник залишається далі в оплачуваній ізоляції”, – зазначили в торговельній мережі.

Український офіс біофармацевтичної компанії Takeda, що займається розробкою терапії проти COVID-19, з березня 2020 року перевів всіх співробітників, зокрема медичних представників, на віддалений режим роботи.

“У Takeda дуже конкретна позиція щодо роботи співробітників у період пандемії: дистанційна робота, відсутність відряджень, ми не проводимо внутрішніх заходів, наші зустрічі, включаючи контакти з фахівцями охорони здоров’я, відбуваються виключно в онлайн-режимі. Це ж стосується і зовнішніх івентів: ми підтримуємо і беремо участь тільки в заходах, які відбуваються онлайн. Це знижує ризики поширення захворювання, а значить допомагає уникнути додаткового навантаження на систему охорони здоров’я”, – розповіла в коментарі агентству “Інтерфакс Україна” директор з управління персоналом біофармацевтичної компанії Takeda в Україні, Молдові та Білорусі Інна Мокровольська.

За її словами, компанія в найкоротші терміни розширила умови стандартного медичного страхування і виплат для співробітників у разі COVID-19.

У разі симптом ГРВІ співробітник Takeda може звернутися за консультацією до лікаря дистанційно: телефоном або через скайп. Якщо лікар призначає тестування на COVID-19, компанія оплачує проведення ПЛР-тесту з корпоративного ліміту. При цьому співробітник може самостійно обрати лабораторію.

“Ми прекрасно розуміємо, з яким фінансовим навантаженням може зіткнутися людина за наявності COVID-19. Якщо тест позитивний, компанія надає фінансову допомогу через страхову компанію. Якщо співробітнику необхідна госпіталізація через захворювання на пневмонію, бронхопневмонією, респіраторний дистрес-синдром, спричинений коронавірусом SARS -CoV-2 (COVID-19), йому надають підтримку в більшому розмірі”, – пояснила Мокровольська.

Джерело: Інтерфакс-Україна

Поділитися цією публікацією