Найдорожчі страхові бренди

Найдорожчі страхові бренди

У новому рейтингу найдорожчих світових брендів німецька страхова група Allianz займає 24 місце, піднявшись з 30-го місця минулого року.

Згідно з Brand Finance Global 500, страхова група Allianz Group – найдорожчий бренд у світі страхування, на другому місці – китайська Ping An (30-е місце у загальному рейтингу), на третьому – Chiba Life (108-е місце у загальному рейтингу).

У топ-10 найдорожчих страхових брендів також включено французьку AXA, гонконзьку AIA, китайську PICC, північноамериканську Chubb, Allstate і MetLife і Canada Life.

Інтернет ресурсу УкрСтрахування зі звіту Brand Finance Global 500 також відомо, що найдорожчим ринковим брендом визнано Amazon, незважаючи на втрату майже $50 млрд ринкової вартості.

Вартість бренду Apple знизилася на 16%, внаслідок чого бренд поступився багаторічним лідерством і посідає друге місце. На третьому місці – технологічний гігант Google.

Нагадаємо, за підсумками 2021 року страхова група Allianz стала лідером серед світових страховиків у категорії “Фінансові послуги” рейтингу Interbrand – Best Global Brands 2021.

Джерело: ukrstrahovanie.com.ua

Поділитися цією публікацією