Як машинне навчання та інтернет речей впливають на майбутнє страхової галузі?
Опитування щодо майбутнього страхової сфери, проведене ACORD, показало, що зростання складності таких технологій, як штучний інтелект, машинне навчання та інтернет речей (ML, IoT) матиме великий вплив на галузь.
Компанією було проведене опитування різних професіоналів зі страхування щодо їхніх поглядів на перспективи страхової галузі протягом наступних 20 років. Під час опитування респонденти визначали технології, практики та стратегії, які, на їхню думку, матимуть найбільший вплив на світовий страховий сектор як у короткостроковій, так і в довгостроковій перспективі.
Повертаючись до технологій, респонденти повідомили, що знайомство та вміння працювати з технологіями, починаючи з керівників, будуть дедалі важливішими. Респонденти також прогнозують, що протягом наступних 10-20 років у загальній структурі можливостей їхніх організацій зросте перекос у технологіях проти людей.
Крім того, 52% респондентів також назвали технології найважливішими можливостями та компетенціями для керівників до 2040 року.
У той же час, майже 50% респондентів сказали, що вони очікують, що їхнім найбільшим довгостроковим джерелом конкурентної переваги буде спосіб використання технологічних можливостей.
У ACORD сказали, що респонденти висловили думку про те, що операційна ефективність і переваги в основних функціях страхування не можуть бути ключовими для підвищення продуктивності.
Технологічні можливості матимуть вирішальне значення для віду андеррайтингу та врегулювання претензій, підвищення операційної ефективності, покращення досвіду клієнтів і лідерства в розробці продуктів. Хоча виконання основних функцій страхування залишатиметься першочерговим, це все більше й більше покладатиметься на продумане використання правильних технологій.
Більше того, аналіз показує, що страховикам потрібно буде використовувати комплексну стратегію, яка буде діяти в усіх сферах, щоб ефективно конкурувати в майбутньому. Розвиток технологічних можливостей і надання пріоритету цифровізації будуть важливими для цього.
Неможливо переоцінити потребу в людських талантах і досвіді в страховій галузі. Однак фокус буде зміщений у бік знайомства з новими технологічними можливостями. Професіонали галузі з таким набором навичок продовжуватимуть стимулювати інновації та прогрес у всій екосистемі.
У ACORD заявили, що зацікавлені сторони галузі також визначили свої головні технологічні пріоритети протягом наступних 20 років, причому API були виділені як найважливіша потреба в найближчій та середньостроковій перспективі, а 24% респондентів назвали їх серед трьох головних сфер уваги.
Респонденти також зазначили, що через 20 років штучний інтелект та можливості машинного навчання стануть ще більш пріоритетними, ніж через 10 років, а важливість квантових обчислень подвоїться за той самий проміжок часу.
Стандартизований обмін даними через API є критично важливим чинником трансформації, тоді як штучний інтелект і квантові обчислення можуть стати справді трансформаційними для компаній в довгостроковій перспективі, йдеться у дослідженні.
Ці можливості матимуть суттєвий вплив на зацікавлених сторін і страховий ланцюжок створення вартості. Використання даних у режимі реального часу та оцінка ризиків матимуть значний вплив на здатність зацікавлених сторін створювати цінність як для акціонерів, так і для клієнтів.