Як іншуртех та фінтех-інновації стимулюють цифрову трансформацію страховиків?
Щоб задовольнити вимоги сучасних споживачів, компанії повинні постійно впроваджувати інновації. Фінтех та іншуртех, наприклад, трансформували індустрію фінансових та страхових послуг: від демократизації фінансів та страхування до створення цифрових валют, які змінили наше уявлення про гроші, йдеться у дослідженні IBM.
Оскільки іншуртехи та фінтех-компанії намагаються задовольнити потреби своїх клієнтів і співпрацювати з великими фінансовими установами та страховиками, вони можуть використовувати штучний інтелект і гібридні хмарні рішення для здійснення справжньої цифрової трансформації та задоволення цих зростаючих вимог.
Згідно з дослідженням Управління звітності уряду США, приблизно 45 мільйонів людей не мають кредитних балів, оскільки вони не мають певних даних, на основі яких базуються кредитні бали, що обмежує їхню кредитну історію. Традиційні моделі кредитних звітів використовують такі параметри, як статус активної позики або записи про платежі за кредитною карткою, щоб надати людині кредитну оцінку.
Якщо хтось не вписується в ці параметри, може бути важко отримати кредит, взяти іпотеку або навіть купити автомобіль. Однак за допомогою більш точної моделі, наприклад моделі на основі штучного інтелекту, фінансові установи можуть краще ідентифікувати претендентів, які підходять для отримання кредиту. Це може призвести до вищого рівня схвалення для цих популяцій, які в іншому випадку зазвичай залишалися б поза увагою.
Тому створюються фінтех-платформи цифрового кредитування, зосереджені на тому, щоб допомогти населенню без кредитної історії чи низьких балів отримати кредит. Використовуючи штучний інтелект, моделі використовують велику кількість даних банківських транзакцій, даних про поведінку та економічних змінних, пов’язаних із джерелом доходу заявника на кредит.
Безпека даних є центральною для майже всього, що ми робимо, особливо у сфері страхових та фінансових послуг, оскільки банки, страховики та інші установи надійно захищають найбільш конфіденційні дані споживачів. Оскільки дані тепер живуть скрізь, у кількох хмарах, локально та на периферії, банкам як ніколи важливо централізовано керувати своєю безпекою.
«Важливо, щоб банки, фінансові установи та страховики розглянули, як вони можуть найкращим чином зменшити свої ризики. За допомогою фінтех АІ-платформ можна надати організаціям контроль і видимість своїх даних всюди. Зосередженість хмарних технологій на дотриманні нормативів і безпеці допомагає зробити це можливим і дає можливість клієнтам бути впевненими в тому, що їхні дані захищені, що надзвичайно важливо в секторі фінансових та страхових послуг», – кажуть в IBM.
Використання інновацій фінтехів та іншуртехів надзвичайно вплинуло на індустрію фінансових та страхових послуг. Як показує досвід багатьох гравців фінтех та іншуртех ринку, наявність інноваційної екосистеми, яка підтримує місію як великої фінансової чи страхової установи, має вирішальне значення для успіху, а прискорення впровадження штучного інтелекту та гібридних хмарних технологій може сприяти розвитку інновацій у всій галузі.
Так, фінансування іншуртехів, які використовують AI технології, зросло на 18% до майже 2 мільярди доларів. Найбільш значні впровадження штучного інтелекту в страховому секторі включають AI технологію для андеррайтингу, аналітику поведінки користувачів і автоматичне дисконтування премій.
Збільшення обсягів фінансування свідчить про зміну взаємодії страхового сектора з АІ. У той час як страхові компанії вже використовують штучний інтелект для врегулювання збитків і проведення оцінки ризиків, GlobalData виявила нову хвилю інновацій штучного інтелекту, зосереджених на більш спеціалізованих страхових потребах.
Технологія розгортається в усьому секторі, щоб надавати швидші та точніші послуги: від розробки продукту, андеррайтингу та претензій до чат-ботів обслуговування клієнтів, оцінки ризиків і котирувань. Однак цікаво те, що хоча деякі великі страхові компанії активно інвестують у штучний інтелект, багато з них рухаються повільно, не знаючи, як найкраще розгорнути ці технології.
Аналітики рекомендують лідерам страхової галузі та зацікавленим сторонам завчасно встановлювати партнерства з технологічними АІ-компаніями та вживати заходів при розгляді потенційних придбань, пов’язаних із штучним інтелектом. АІ особливо трансформує сектори особистого та медичного страхування.
Очікується, що світовий ринок АІ до 2030 року становитиме 909 мільярдів доларів, що підкреслює зростаючу важливість штучного інтелекту в різних галузях, у т.ч. й у страхуванні майна та здоров’я. У сфері майнового страхування помітний сплеск інноваційної активності також помітний як у визнаних лідерів галузі, так і в молодих стартапах.
Ландшафт страхової галузі, що розвивається, свідчить про наявність понад сотні стартапів, які активно розробляють рішення на основі штучного інтелекту, кажуть аналітики. Завдяки проактивному підходу лідери в секторі страхування можуть ефективно орієнтуватися в динамічних ринкових умовах і залишатися попереду конкурентів.
Завдяки хмарним технологіям та штучному інтелекту фінтехи та фншуртехи допомагають учасникам традиційних ринків гарантувати, що їхні банківсько-страхові продукти та послуги відповідають вимогам і тим самим суворим нормам, яким повинні відповідати банки та страховики. Завдяки безпеці та контролю, вбудованим у хмарну платформу та розробленим галуззю, можна суттєво зменшити ризики, врахувати нові правила та прискорити впровадження хмарних технологій, машинного навчання та АІ-технологій.
Недостатнє усвідомлення важливості Artificial Intelligence викликає занепокоєння, оскільки нові учасники ринку починають справляти враження. Іншуртехи використовують можливості штучного інтелекту для представлення нового асортименту інноваційних продуктів. Серед них страхування життя, що миттєво налаштовується, і страхове покриття майна на вимогу. Отже, традиційні страхові компанії зараз стикаються з несподіваною конкуренцією. Дуже важливо, щоб вони прискорили темп, коли мова йде про інвестиції та впровадження технологій, інакше залишаться позаду.