Глобальний споживчий попит на вбудоване страхування величезний

Глобальний споживчий попит на вбудоване страхування величезний

Вбудоване страхування стає популярним трендом для фінансових компаній, які планують протягом трьох років отримувати щонайменше 10% від цього виду послуг. Про це йдеться у звіті міжнародної перестрахувальної компанії Chubb.

Згідно з опитуванням Chubb, 81% учасників опитування вважають, що цифрове страхування, вбудоване у веб-сайти та програми, стає обов’язковою, а не «приємною пропозицією». На думку респондентів, ця тенденція закладає основу для прискорення впровадження страхових продуктів на платформах фінансових послуг.

Інтернет ресурсу УкрСтрахування зі звіту Chubb відомо, що розвиток вбудованого страхування найактивніше відбувається у країнах Латинської Америки та Азії.

«Ринки Азії та Латинської Америки вже демонструють величезні можливості зростання для банків та фінтех-компаній із вбудованим страхуванням», – прокоментував Габріель Лазаро, керівник відділу цифрових технологій Chubb. «Глобальний споживчий попит на вбудоване страхування величезний, і ми вважаємо, що наступний етап розширення відбуватиметься у розвинених регіонах та за рахунок авторитетних фінансових інститутів», – сказав він.

Джерело: ukrstrahovanie.com.ua

Поділитися цією публікацією