10 трендів, на які страховики повинні звернути увагу у 2023 році
За останні пару років зміни в страховій індустрії набули найвищої швидкості, оскільки нові вимоги клієнтів і нові технології створюють тиск на традиційних страховиків. Щоб випередити цей швидкий темп, страховики повинні оцінити фактори, що формують галузь, включаючи нові бізнес-моделі, очікування клієнтів і нові технології, які використовують конкуренти.
З огляду на безліч викликів, які постають перед страховим сектором, цифрова трансформація залишатиметься ключовим напрямком для амбіційних страховиків у 2023 році. Незалежно від того, чи це компанія-початківець, чи відомий страховий бренд, останні тенденції та розробки можуть допомогти краще задовольнити очікування клієнтів на сучасному ринку.
Пропонуємо 10 трендів, на які страховики повинні звернути увагу у 2023 році:
- Страховики будуть добре працювати в середовищі високих процентних ставок
У той час як споживачі скоротять витрати в інших сферах, страхування будинку, автомобіля та здоров’я, серед іншого, є важливим і залишатиметься постійним джерелом доходу для інвесторів у 2023 році.
- Інновації та експерименти
На тлі меншої конкуренції з боку страхових компаній, які перестають працювати, через проблеми з фінансуванням, традиційні страхові компанії втручатимуться та просуватимуть інновації та експерименти. Це відобразиться на покращенні взаємодії з клієнтами, щоб наздогнати прецеденти, створені організаціями споживчого фінансування.
- Технологічні інструменти
Протягом 2023 року та досягнувши піку в 2024 році, страховики використовуватимуть комбінацію технологій автоматизації (RPA, ML, програмування без коду), аналітичних технологій (ШІ, прогнозна аналітика) і підключеного страхування (Інтернет речей, страхування на основі використання). Це призведе до більш цілеспрямованих страхових продуктів і підвищення лояльності клієнтів.
- ESG буде домінувати на порядку денному
Цілі Net Zero, зосередженість на інвестиціях і підвищення стабільності, що керується даними, із посиленням ризиків поставлять ESG стратегії на перше місце у списку генеральних директорів страхових компаній.
- Зростання через нові бізнес-моделі
З ринковим потенціалом страхового ринку, який оцінюється в 3 трильйони доларів, вбудоване страхування та інші нові підходи до залучення клієнтів допоможуть переглянути страхування та його роль у житті людей.
- Тривале зростання страхових технологій
Складні проблеми, які турбують провідних страхових компаній, такі як андеррайтинг і адміністрування, створюють для них все більшу мотивацію приймати справжні моделі екосистеми та використовувати переваги ринку продуктів і рішень, що розвивається.
- Регулювання довіри
Регулюючі органи все частіше стають на бік застрахованих та вимагають, щоб страховики діяли чесно та щоб у епоху цифрових технологій клієнти мали бути більш поінформованими щодо свого страхового покриття та могли робити вибір зі своїм постачальником з меншими бар’єрами.
- Екосистема страховиків
З перевищенням продуктивності страхової компанії, яка має більший «технологічний потенціал», ми побачимо, що впровадження основних технологій нарешті змінить стійку стратегії гнучкості, дозволяючи компаніям швидше адаптуватися, виходити на нові ринки та розвивати нові бізнес-моделі, щоб випередити конкурентів.
- Поширення дистрибуції
Збільшення кількості нових способів розповсюдження страхових продуктів нескінченно, і це й надалі призведе до того, що деякі страхові компанії або втратять частку ринку, або адаптуватимуть дорогі рішення для отримання доступу до нових каналів продажів і керування ними.
- Вдосконалення андеррайтингу
У 2023 році велика увага приділятиметься розробці повністю автоматизованої або керованої даними програми, яка прискорить процес андеррайтингу. Повільні програми андеррайтингу заважають страховим операторам мати сучасний досвід агента/клієнта, який є швидким і самообслуговуваним.