Як організувати ПЛР-тестування працівників за симптомами

Як організувати ПЛР-тестування працівників за симптомами

Представники компаній “1+1 media”, “Укртелеком” і KIVI діляться досвідом організації ПЛР-тестування працівників

Медіагрупа “1+1 media” організувала ПЛР-тестування для співробітників при наявності симптомів і показань у рамках медичної страховки, а для співробітників, які контактували з хворим, – за рахунок компанії.

HR-директор “1+1 media” Ольга Мусійко у відповідь на запит агентства “Інтерфакс-Україна” сказала, що при наявності симптомів і показань лікаря тестування співробітників проводиться в рамках договору корпоративного медичного страхування, а для співробітників, які контактували з хворими співробітниками, тестування організовує компанія.

Вона наголосила, що тестування співробітників проводиться в сертифікованих лабораторіях.

“На жаль, оскільки COVID-19 наказом МОЗ віднесено до особливо небезпечних інфекцій, то стандартним договором медичного страхування лікування COVID-19 не покривається. Тільки діагностика, яка містить консультацію лікаря і проведення тесту на COVID-19. Якщо у співробітника хвороба протікає в середньоважкій і важкій формі, компанія може за власний рахунок прогарантувати проходження додаткової діагностики”, – зазначила вона.

Для діагностики виявлення захворювання в “1+1 media” вибрали тестування методом ПЛР, оскільки даний метод здатний виявляти вірус на ранніх стадіях захворювання

Міжнародна компанія-виробник телевізорів KIVI з центральним офісом в Україні направляє своїх співробітників на здачу ПЛР-тесту в разі, якщо симптоматика нездужання збігається з симптомами COVID-19 і/або співробітник нещодавно контактував із хворим цим вірусом.

“У разі позитивного результату тесту співробітник залишається на самоізоляції. Ми інформуємо всіх співробітників і партнерів, з якими він взаємодіяв про те, що трапилося, для прийняття профілактичних заходів, включно з переведенням на віддалену роботу. Паралельно моніторимо стан здоров’я всіх співробітників, які перебували в контакті з хворим. У рамках затвердженого протоколу в усіх офісах KIVI в щоденному режимі збирається інформація про стан здоров’я всіх співробітників”, – повідомив агентству “Інтерфакс-Україна” віце-президент KIVI з маркетингу, управління персоналом та трансформації бізнесу Сергій Венгер.

За його словами, це дозволило компанії не втрачати велику кількість співробітників одночасно – досі кількість хворих не перевищувала понад двох осіб на кожний офіс KIVI.

Усі співробітники KIVI також є учасниками програми компенсації медичних послуг, до якої входить медстраховка і 75% компенсації витрат, що не покриваються страховкою, за рахунок власних коштів компанії.

Зараз у компанії також вивчають можливість і ефективність застосування в офісах для антивірусної обробки приміщень наносуспензії з наносрібла, наноміді, нанозолота і їх сумішей.

“Укртелеком” також здійснює ПЛР-тестування співробітників як у напрямі сімейних лікарів, так і за рахунок компанії в залежності від конкретної ситуації і виходячи з інтересів здоров’я співробітників.

“У компанії діють підвищені санітарні заходи. Співробітники, які здійснюють ремонт ліній, забезпечені засобами індивідуального захисту. Всього з початку карантину було закуплено сотні тисяч масок, пар рукавичок, антисептичних серветок і десятки тисяч літрів антисептика. Персонал отримує щоденний ньюзлетер з інформацією про всі події навколо пандемії і останніми заявами МОЗ України. Це допомагає підтримувати високу соціальну відповідальність кожного співробітника”, – повідомила в коментарі “Інтерфакс-Україна” HR-директор “Укртелекому” Тетяна Петрук.

За її словами, при виявленні випадку захворювання всі контактні особи співробітника переводяться на самоізоляцію, а якщо хворий працював у приміщенні – його дезінфікують.

За словами Петрук, для діагностики захворювання в “Укртелекомі” використовують ПЛР-тести, які закуповувалися централізовано в спеціалізованих лабораторіях. Всього з початку карантину компанія провела “сотні таких тестів для співробітників”.

У разі, коли швидко провести тестування і надати результати в найкоротші терміни не представлялося можливим (віддалені регіони, тощо), “Укртелеком” забезпечував виїзний забір матеріалів.

Джерело: Інтерфакс-Україна

Поділитися цією публікацією